2010. május 20., csütörtök

Záró gondolatok, összegzés

A félév véget ért, ezzel együtt a pénteki infó órák is.
Félévi munkám összegzéseként készítettem egy rövid bemutatót, ami az alábbi linkek segítségével érhetők el:
Prezi

Delacious tagek

Használati útmutatók

A közös mindmap-et kiegészítettem az általam megismert programok körével, illetve az előnyök körét is igyekeztem bővíteni:
Mind42.com-Személyes Tanulási hálózat link
Összességében úgy érzem, nagyon sok új ismerettel gazdagodtam, és ami még ennél is lényegesebb, hogy HASZNÁLHATÓ, praktikus programok használatát is megtanulhattam.
Nem maradt más hátra, mint a csoporttársak produktumainak böngészése, és az újabbnál-újabb programok felfedezése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Elsőéves pedagógiatanár-történelemtanár MA szakos hallgató vagyok az ELTE-BTK-n. Valamint napközis nevelőként dolgozom egy 17. kerületi általános iskolában.