2010. április 13., kedd

Technikai gondok

Sajnos technikai okokból nem sikerült április 9-én megtartani az előadásomat. Túl sokan jelentkeztünk erre az időpontra, így átcsúsztam április 16-ra.
De sebaj! :)
Addig is marad a blog, készítem a Cmap használati útmutatóját. Sőt, jelenleg nem tudok betelni a program nyújtotta lehetőségekkel:
1 héten belül 3 pszichológiai cikket kell feldolgoznom gondolattérkép formájában. Korábban 1 ilyen térkép elkészítése órákat vett igénybe, de ezzel a programmal nagyon gyorsan, szép, átlátható, egységes munkát készítek.
Vicces, ha belegondolok, hogy mennyi idegességtől és "szenvedéstől" kímélhettem volna meg magam, ha 4 évvel ezelőtt felfedeztem volna ezt a programot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Elsőéves pedagógiatanár-történelemtanár MA szakos hallgató vagyok az ELTE-BTK-n. Valamint napközis nevelőként dolgozom egy 17. kerületi általános iskolában.